Acrobat Sign Solutions business voor bedrijven
Enterprise
Nieuwe transacties, via AWS datacenter
Engels
Naar gebruik: Transacties niv.2 1000 - 2499

Er zijn 4 verschillende Acrobat Sign Solutions producten beschikbaar:

Acrobat Sign Solutions business op naam (gebruikersgebonden)
Acrobat Sign Solutions business op basis van transacties
Acrobat Sign Solutions Enterprise op naam (gebruikersgebonden)
Acrobat Sign Solutions Enterprise op basis van transacties

Acrobat Sign Solutions versnelt transacties en end-to-end processen door het digitaliseren van de goedkeuringsworkflows, zoals orderverwerking en overeenkomsten. In enkele minuten ontvangt u rechtsgeldige handtekeningen. De status hiervan houdt u zelf real-time bij. Ontvangers ondertekenen documenten met hun mobiele apparaat of een browser, daar is geen Sign of Acrobat voor nodig.

Acrobat Sign Solutions is als los product voor de Creative Cloud omgeving verkrijgbaar. Bekijk ons vergelijkingsoverzicht met de functionaliteit voor Acrobat Sign Solutions business en enterprise en/of de vergelijking met Acrobat Pro.

Waarom Acrobat Sign Solutions?

• Ondertekeningsprocessen versnellen.
• In real time volgen en beheren.
• Merkconsistentie waarborgen.
• Documenten bulksgewijs leveren.
• Voldoet aan juridische wetgeving.
• Met Sign Enterprise integreren met uw eigen systemen.

Product kenmerken
Bij Sign licenties op transactiebasis dient u vooraf het gewenste aantal transacties af te nemen. Dit aantal bepaalt uw niveau voor eventuele volumekorting. Deze voorspelling is vooral belangrijk bij toevoeging gedurende uw lidmaatschapsjaar; de transacties blijven geldig tot ze zijn verbruikt of tot de eerstvolgende verlengdatum, welke als eerste voor komt. Er is geen minimaal bestelaantal. Eventuele overgebleven aantallen worden niet meegenomen naar het volgende lidmaatschapsjaar.

Lees vooraf de gebruikersovereenkomst en bekijk de systeemeisen voor het draaien van Acrobat Sign Solutions in uw browser of mobiele app.

Pakket
Acrobat Sign Solutions business
Bestemd voor
bedrijven
Reden van aankoop
Nieuwe transacties
Beheermogelijkheden
Enterprise
Soort gebruik/gebruiker
Naar gebruik
Niveaus staffelkorting. Prijsvoordeel per licentie bij bezit van
Transacties niv.2 1000 - 2499
Besturingssysteem
Browser of mobiele app
Taalversie
Engels
Prijseenheid
Per transactie
Data opslag
AWS datacenter
€ 2,37
excl. btw
Exclusief belasting
Aantal
Toegevoegd aan winkelwagen
Toegevoegd aan winkelwagen


Bel ons op 088 008 0000 (lokaal tarief) of mail uw vraag

Samenwerking

Acrobat Sign Solutions biedt integratie met Microsoft Office 365. Dat betekent dat u bijvoorbeeld met Word direct een PDF-formulier maakt en deze digitaal laat ondertekenen. Acrobat Sign Solutions Enterprise beschikt daarnaast over ruim 70 eenvoudig configureerbare, vooraf gebouwde integraties. Werk met bekende applicaties zoals Microsoft Office, Dynamics en SharePoint, Box, Dropbox, Salesforce en Workday. Daarnaast is er de optie om Sign met uw eigen aangepaste interne applicaties te integreren met behulp van API’s.

Rechtsgeldigheid

Met het gebruik van Acrobat Sign Solutions voldoet u aan de wereldwijde wetgeving inzake elektronische handtekeningen binnen Europa. De applicatie omvat onder andere ISO 27001, SOC 2 Type 2, PCI DSS en 21 CF Part 11. Ook volgt u met het gebruik van de app de naleving van belangrijke privacywetgevingen zoals AVG.

Acrobat Sign Solutions security

Gebruiksvoorbeelden

  • Afdeling verkoop: verkooporderverwerking, inschrijving nieuwe klanten, voorwaarden, overeenkomsten verkoopvergoedingen.
  • Afdeling PZ: administratie nieuwe medewerkers, opdrachtovereenkomst, aftekening werknemersbeleid.
  • Afdeling inkoop: goedkeuring inkoopopdrachten, aftekeningen offerteaanvragen, naleving leveranciersbeleid.
  • Juridische afdeling: geheimhoudingsovereenkomsten, financieringsovereenkomsten, contracten.
  • Afdeling marketing: goedkeuringen voor campagnes, evenementen en leveranciers, leverancierscontracten.
  • Afdeling financiën: goedkeuring en verwerking van facturen, onkostendeclaraties, opdrachtformulier automatische incasso.

Aankopen bij een Adobe Certified Reseller

Doesum is uw aanspreekpunt voor vragen met betrekking tot licenties en onderhoud. Wij zijn door Adobe Systems Inc. geselecteerd als Certified Reseller voor bedrijven, overheden, onderwijs instellingen en non-profit organisaties. De persoonlijke benadering is kenmerkend bij de software levering. Wij leveren licenties aan eenmanszaak tot en met groot bedrijf, gemeente tot rijksoverheid en aan non-profit organisaties zoals scholen, stichtingen, kerkelijke instellingen en verenigingen.

adobe certified reseller

Snel aan de slag

Na uw bestelling ontvangt u een e-mail met de bevestiging van uw aankoop. Uw bestelling wordt op werkdagen binnen 4 uur verwerkt en uw licentie is doorgaans binnen 1 werkdag actief. Zo kunt u snel aan de slag met de eenvoudige instructies per mail. Bel ons voor spoedinstallaties en wij helpen u direct.

Uw beheervoordelen

Software voor bedrijven

Authorised Training Centre

Datasheet

Pakket
Acrobat Sign Solutions business
Bestemd voor
bedrijven
Reden van aankoop
Nieuwe transacties
Beheermogelijkheden
Enterprise
Soort gebruik/gebruiker
Naar gebruik
Niveaus staffelkorting. Prijsvoordeel per licentie bij bezit van
Transacties niv.2 1000 - 2499
Besturingssysteem
Browser of mobiele app
Taalversie
Engels
Prijseenheid
Per transactie
Data opslag
AWS datacenter

Specifieke referenties

Aantal
Toegevoegd aan winkelwagen
Toegevoegd aan winkelwagen